dimecres, 23 de febrer del 2011

I a quin institut va el meu fill ?

Cada matí veig el meu fill que agafa la seva pesada motxilla i em diu que se’n va a l’ institut de Canet, amb un bus que el recull a l’abaixador dels estudiants que varem instal•lar quan era regidor d’educació, ( que per cert, les seves condicions de manteniment i de neteja no semblen les més adients com a model pels estudiants ), fins fa molt poquet la meva filla gran em deia que s’anava a l’ institut de Calella.



Però he vist en el darrer planfet de CiU pagat amb els nostres impostos el “Recull“ que tenim institut al nostre poble. Em pregunto, m’enganyen els meus fills o m’enganya el govern municipal ?



Coneixent els primers i els segons no he tingut cap dubte, els de la trola (com dirien els meus fills) havia de ser altra vegada el nostre estimat alcalde i el seu qualificat equip, el del contínuo si.



Certament el ple municipal ha aprovat un conveni amb un propietari de manera que aquests cedeixen uns terrenys a canvi d’edificació en el Pla de l’Andreu, ( terreny que no solar), si s’aprova el Pla Urbanístic ( POUM ) que seran dedicats a equipaments, per situar-nos, aquest terreny està a on aparquem els cotxes per la festa major.



Com varem dir en el ple municipal, el POUM no contempla cap vial per arribar a aquests terrenys i per tant no tindrà inicialment la condició de solar, condició mínima que demanaria la Generalitat per començar a estudiar la possible construcció d’ un institut.



Aquesta és la realitat, l’altra és la que expressa la revista de CiU, simplement una patranya, una il•lusió electoralista de les que ens tenen acostumats, no hi ha a Sant Cebrià cap institut.



Per cert, s’han preocupat els convergents com ho faran els estudiants de batxillerat per arribar el curs vinent a l’institut de Canet? o potser no ho fan ja pensant que hi vagin al de Sant Cebrià !!!!!.