dissabte, 15 de novembre del 2008


Escoltant al Parlament,

Aquest proppassat dimecres 12 de novembre vaig estar de visita en el Parlament , el primer que em va sobta va estar el desplegament que hi havia de mossos a l’espera de la manifestació dels treballadors de Nisan.

Em pensava que estaríem l’hemicicle però el ser un grup tant gran uns 40 ens varen posar a una de les sales de comissions on varem poder seguir el debat pel el circuit de televisió.

Desprès acompanyats de un Diputat varem fer la visita el Parlament, em va suspendre l’edifici, es magnífic, desprès de parlar amb diferents Consellers ens va atendre la Carme Valls, portaveu adjunta del nostre grup.

Em va agradar el seu estil, molt propera, finalment ens va venir a saludar un moment el President Montilla , he de dir que el que mes em va impressionar es l’edifici, organitzarem un dia des de la nostre agrupació una visita col·lectiva , val la pena.