dilluns, 17 de novembre del 2008

Mes per la Fundacio




Farà quasi tres anys vaig estar per primera vegada a Anapurna, on esta la central de la Fundació Vicente Ferrer, en aquell moment vaig anar amb la meva dona i la Mònica, que te la sort de ser la meva cunyada i companya de grup municipal ah també una mica amiga, ens varen acompanya varies persones mes del nostre Ajuntament com en Juli i en Jordi, aparellador i arquitecte municipals.

En aquella visita em va impressionar la tasca que fa la fundació a tota la província Índia, en especial la maternitat i la nena que tinc apadrinada, des de llavors col·laborem amb la FVF així el nostre ajuntament a traves de la partida del 0.7 va ajudar també amb 6000 E.

L’Any passat vaig tornar , ara acompanyat també dels meus dos fills grans la Estel-la i en Pere, varen quedar també tocats per la tasca que fan en la FVF i hem continuant col·laborant.

Per això aquest any hem tornat a col·laborar en l’acte que s’ha fet el darrer 8 de novembre en el nostre poble per aconseguir diners per la fundació, aquest any hem aconseguit amb el sopar a la vora dels 1700 E, crec que es una molt bona noticia per a ells i també per nosaltres