dimarts, 2 de desembre del 2008

He estat temptat d´escriure aquesta article o simplement no fer-ho, és important per la nostra població el que vull expressar o simplement es veurà com una baralla entre polítics?
La meva opció està clara quina ha estat, possiblement a una part de la nostra població no li importi gaire, sabem que cada dia més, l´individualisme fa que les persones ens preocupem d´allò que ens afecta directament, deixant més de banda altres qüestions.

Per tant, jo he escrit aquest article amb fermesa, perquè m´afecta a mi com a persona en la meva moral, espero que a moltes altres també, no ho sé.

En el darrer ple vaig preguntar, amb la màxima suavitat que vaig ser capaç, per una factura emesa per una empresa de Montgat, respecte als anuncis de la festa major, ja sabíem que la factura amagava una feina feta per la empresa de la Regidora Llongarriu, i per tant, com a tal, no pot contractar amb l´ajuntament.

Però la resposta si que em va sorprendre. Sense cap tipus de vergonya, amb tota la sinceritat, cal reconèixer-lo, la regidora va expressar que la feina per la que varen cobrar aproximadament mil euros l´havien fet ella i la seva germana, però que havia sortit més econòmic que l´any passat.

Resulta que l´any passat aquesta feina l´havia fet internament el nostre ajuntament i no existeix cap factura desglossada d´aquesta tasca.

Després de rumiar i rumiar, he necessitat escriure els meus pensaments, seran importants o no per la meva població, però per a mi sí.

Aquesta no pot ser la forma de fer d´un Ajuntament i d´ una regidora que representa legalment i moralment el nostre poble.

Amb quina capacitat moral es veuran aquests regidors per posar multes, per sancionar a altres que incompleixen les normes?

Espero i desitjo que aquest escrit no sigui una càrrega, però si un punt de reflexió moral, que penso és del tot necessari.